fredag 29. februar 2008

Nå har jeg vært her noen timer, og har surret litt rundt. Jeg har forstått at man ofte tilegner Bloggen sin et eller annet tema.
Her sliter jeg litt, for å være ærlig. Kanskje jeg kan lage et hovedtema, som en paraply, nærmest, og altså lage en noen underkategorier, og mikrotemaer? Jeg mener jeg driver ikke med scrapbookting, ikke patchwork, og ikke aler jeg opp verken katter, bikkjer eller smågriser. Ikke høns heller. Jeg har riktignok et par katter, men jeg tviler på at de er av allmen interesse. Jeg strikker fra tid til annen, og hekler sannelig og, men vise frem resultatene? Neh ...
Jeg tror at for øyeblikket skal jeg småprate og sludre slik jeg pleier, så vil vel et eller annet manifestere seg underveis?

Dette minner vederstyggelig om dagbokinnleggene mine et annet sted på veven, men det får gå. Det er vel ikke noe voldsom trafikk her inne ennå uansett.

Ingen kommentarer: